środa, 22 stycznia 2014

 Witajcie! Długo mnie tu nie było ale to wszystko przez to, że znowu mam problemy ze zdrowiem :/ Na szczęście wszystko powoli wraca do normy :) Ostatnio przerzuciłam się na reggae :3 Polecam Wam (jeśli jeszcze o nich nie słyszeliście ;p ) zespół Bethel :D Duża dawka pozytywnej energii! "Odkryłam" ten zespół na Woodstocku i bardzo mnie wciągnął :) Mała zmiana tematu :P  Nieco ponad tydzień temu kwestowałam ze znajomymi podczas 22 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspaniała akcja! Irytują mnie opinie, jaki to Pan Jurek Owsiak zły nie jest i ile to on pieniędzy wkłada sobie do kieszeni lub wydaje na Woodstock. Polecam KAŻDEMU kto jest przeciwny WOŚPowi ten oto artykuł: http://www.wykop.pl/ramka/1819096/zestawienie-zarzutow-wobec-wosp-i-ich-konfrontacja-z-faktami/
Bardzo podobała mi się wypowiedź Pana Jurka na konferencji prasowej i w pełni się z nią zgadzam. Niech osoby, które są przeciwne same zorganizują tego typu zbiórkę i zrobią coś dla tego kraju i dopiero pogadamy ;) Oceniać kogoś jest łatwo a samemu coś zrobić...;) Dzisiaj dla odmiany dwa zdjęcia z tegorocznego WOŚPu ;) Enjoy! ;p
P.S. Już jutro kolejna notka! :) Zapraszam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz